Известие

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира релето....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    другите релета са независими с това. не е там повредата. пробвай да извадиш буксата на термоключа на радиатора и да дадеш 1 и 2 крак на късо докато си на контакт, да видим ще завърти ли първа степен и да се локализира повредата.
    точка

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщение
      Защо датчик????
      ПЪРВА степен се пуска от РЕЗИСТОРА.
      Незнам дали говорим за един и същ резистор...ама перка да се включва от резистор за пръв път чувам
      (то боксера си е странен автомобил,така че може) При мен има един общ (двоен) датчик който дава сигнал на уреда на таблото и на ЕКУ-то, а то вече според градусите определя кое реле да включи,като на едното реле (преди перката) има резистор който ограничава тока на перките за да въртят по бавно па първата степен!
      Но това е при мен,а дизела си е друга бира!При теб може и да си се пуска от резистора!
      Пиши като откриеш проблема.
      Last edited by 455115; d.m.y г., 11:56.
      _____________________
      Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
        другите релета са независими с това. не е там повредата. пробвай да извадиш буксата на термоключа на радиатора и да дадеш 1 и 2 крак на късо докато си на контакт, да видим ще завърти ли първа степен и да се локализира повредата.
        Което като застана с лице към мотора е долу вдясно на радиатора, нали?
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

        Comment


        • #19
          да, на много шибано място е и е с 3 крака.
          точка

          Comment


          • #20
            да, долу, тва е***ти мъката да го стигна, ще го мъча обедната и ще пиша
            Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

            Comment


            • #21
              Такааамммм.... Значи смених въпросния датчик, после реших, че термостата е умрял в затворено положение, тъй като долната част на радиатора, където е датчика е студена, съответно датчика не се пуска.... никаква промяна, накрая майсторът заключи, че е издухала гарнитура на глава, влиза въздух и прави въздушна възглавница.... за което не съм много сигурен.... водната помпа си е ок, радиатора и да е запушен все ще минава по малко вода, ама в долната част си е сруден, промих го яко с маркуч, антифриза е бистър, няма масло... не знам вече... като временно решение се ядосах и си изкарах кабел с ключе в купето и сега сам си пускам перката като реша.... чудя се обаче дали това с гарнитурата е вярно........
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

              Comment


              • #22
                как ще стане тая работа щом антифриза е чист. май по-добре да свалиш водната помпа първо. още в началото трябвало да провериш радиатора. въпроса е как при това полужение се е включвала 2-ра степен. а ремъкът на генератора в какво състояние е.
                точка

                Comment


                • #23
                  Ми колега и аз се чудя как и моя антифриз беше чист маслото нямаше вода ,но надуваше маркучите и през капачката на разширителния съд излизаше ваздух . Отворихме главата гарниртурата ок ,водна проба на главата ок и сменихме гарнитури и кво се оказа чудо няма да надуча вече и изчезна проблема на колегата по горе ,кадето има въздушна вазглавница в радиатора.Същите проблеми ги имах и все неисках да е отваряме но няма начин надува ли системата гарнитурка се сменя .Успех на колегата
                  Alfa Romeo 146 2.0 Ti

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    как ще стане тая работа щом антифриза е чист. май по-добре да свалиш водната помпа първо. още в началото трябвало да провериш радиатора. въпроса е как при това полужение се е включвала 2-ра степен. а ремъкът на генератора в какво състояние е.
                    в антифриза няма масло и в маслото няма антифриз- не е боза. Ремъците са ок; радиаторът е топъл горе и студен долу.... и все пак включва втора...НЕ надува маркучите, са като заври антифриза, бълбука нали, ама вече като си пускам сам перката и не завира....
                    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                    Comment

                    Working...
                    X