другите релета са независими с това. не е там повредата. пробвай да извадиш буксата на термоключа на радиатора и да дадеш 1 и 2 крак на късо докато си на контакт, да видим ще завърти ли първа степен и да се локализира повредата.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира релето....
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщениеЗащо датчик????
ПЪРВА степен се пуска от РЕЗИСТОРА.
(то боксера си е странен автомобил,така че може) При мен има един общ (двоен) датчик който дава сигнал на уреда на таблото и на ЕКУ-то, а то вече според градусите определя кое реле да включи,като на едното реле (преди перката) има резистор който ограничава тока на перките за да въртят по бавно па първата степен!
Но това е при мен,а дизела си е друга бира!При теб може и да си се пуска от резистора!
Пиши като откриеш проблема.Last edited by 455115; d.m.y г., 11:56._____________________
Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениедругите релета са независими с това. не е там повредата. пробвай да извадиш буксата на термоключа на радиатора и да дадеш 1 и 2 крак на късо докато си на контакт, да видим ще завърти ли първа степен и да се локализира повредата.Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
Такааамммм.... Значи смених въпросния датчик, после реших, че термостата е умрял в затворено положение, тъй като долната част на радиатора, където е датчика е студена, съответно датчика не се пуска.... никаква промяна, накрая майсторът заключи, че е издухала гарнитура на глава, влиза въздух и прави въздушна възглавница.... за което не съм много сигурен.... водната помпа си е ок, радиатора и да е запушен все ще минава по малко вода, ама в долната част си е сруден, промих го яко с маркуч, антифриза е бистър, няма масло... не знам вече... като временно решение се ядосах и си изкарах кабел с ключе в купето и сега сам си пускам перката като реша.... чудя се обаче дали това с гарнитурата е вярно........Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
-
как ще стане тая работа щом антифриза е чист. май по-добре да свалиш водната помпа първо. още в началото трябвало да провериш радиатора. въпроса е как при това полужение се е включвала 2-ра степен. а ремъкът на генератора в какво състояние е.точка
Comment
-
Ми колега и аз се чудя как и моя антифриз беше чист маслото нямаше вода ,но надуваше маркучите и през капачката на разширителния съд излизаше ваздух . Отворихме главата гарниртурата ок ,водна проба на главата ок и сменихме гарнитури и кво се оказа чудо няма да надуча вече и изчезна проблема на колегата по горе ,кадето има въздушна вазглавница в радиатора.Същите проблеми ги имах и все неисках да е отваряме но няма начин надува ли системата гарнитурка се сменя .Успех на колегатаAlfa Romeo 146 2.0 Ti
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениекак ще стане тая работа щом антифриза е чист. май по-добре да свалиш водната помпа първо. още в началото трябвало да провериш радиатора. въпроса е как при това полужение се е включвала 2-ра степен. а ремъкът на генератора в какво състояние е.Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996
Comment
Comment